mandag 2. august 2010

Vertsfamilie

Jess, endelig ble det min tur. Jeg har fått vertsfamilie i Michigan i en by som heter Kalamazoo. Det er en av de største byene i Michigan. 
 Huset ligger ikke direkte i byen, men like ved. Jeg skal bo til to damer som lever i partnerskap. De har ingen barn men to hunder og to katter. De virker som noen hyggelige folk og jeg gleder meg.


Jeg starter på Parchment High School 7. September. Det vil si at jeg har en god stund på å bli kjent i området, å kanskje noen folk. Skolen har massevis av sportsaktiviteter og jeg skal selvfølgelig prøve noen. Jeg leste litt om skolen, å da så jeg at de hadde baseball. Får jeg en sjanse til å prøve det skal jeg gjøre det.
Jeg vil ikke legge ut noe mye informasjon om vertsfamilien, men jeg skal få et eget rom og eget bad. Det blir sikkert et knall år!

Skriver mer når avreisen nermer seg.
9 days left...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar