tirsdag 3. august 2010

Skal, skal ikke

Jeg har da begynt å pakke. Det er mye vanskeligere enn det jeg trodde! Da vi var på pre-orienterings camp fikk vi høre at det ikke var noe lurt å ha med seg mye klær, fordi man kommer til å kjøpe så mye der man er på utveksling. Noe logisk å bra i de ordene kan jeg også skjønne.. men likevell. Gi slipp på alle tingene mine? Jeg forbereder meg på å betale en haug med overvekt både dit å på retur :D
Foresten, da er der ikke mange dagene igjen til jeg skal stå å glise (eller gråte) på Værnes flystasjon for å si hadebra til familie å nermeste venner. Jeg valgte å ta fly ned til Oslo i stede for å kjøre. Jeg tror den turen ville blitt lang å hard. Reiser nedover til Gardemoen Tirsdag 10. august. Heldigvis ikke alene, men med Tine og noen flere fra Trondheim som også skal på utveksling.

7 days left!

1 kommentar: