tirsdag 13. april 2010

På tide å oppdatere snart kanskje?

Joda, det er det.
Nå er det ikke mange dagene til pre-orienteringen gitt. Har snakket litt med AFS om hva vi skal ha med og om hva vi skal gjøre. Jeg skal også ta SLEP-testen på campen også fordi jeg hadde forestillinger på skolen da de egentlig skulle gjennomføres.

Så er det snart tid for hjemmebesøk. 25.april :)
Jeg måtte svare på mailen med en veibeskrivelse og det var skikklig flaut. Det føltes som om jeg måtte beskrive heeele veien dit jeg bor til småbarn. Til punkt og prikke med andre ord! Men, jeg er fornøyd hvis de i det hele tatt klarer å komme seg fram til denne ødemarka. Eller, ødemark og ødemark.. Er i det minste 5 hus her!

Oppdatering komme sikkert etter pre-orienteringen.

2 kommentarer:

  1. SV: Takk for kommentar. Så spennende, skal følge deg mens jeg også er i USA. Blir artig å se hvordan andre har det!

    Har du fått vite noe om vertsfamilie/stat enda du da? Slep-testen er forresten idiotisk lett. De to timene jeg brukte på den må være de to mest bortkastede timene av livet mitt, haha! Var for eksempel et bilde av fire likedane jenter, men med forskjellig farge på kjolen, så skulle du krysse av alternativer "1. the girl is wearing a read dress, 2. the girl is wearing a blue dress" osv. Latterlig!

    Greier forresten ikke kommentere med min egen blogg, så jeg bare skriver at jeg kommenterer fra www.heddzz.blogg.no :-)

    SvarSlett
  2. Har fått vite at jeg skal til Chicago! Har hjemmebesøk nå på søndag. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. har du hatt det?
    Vertsfamile har jeg heller ikke fått enda, det kommer vel etterhvert. Bare jeg som er utrolig utolmodig! Det er jo ikke så alt for lenge til vi reiser. Egentlig så gleder jeg meg bare for å komme bort et år :-)

    SvarSlett